Winvoice ger dig
fakturahantering i Spiris
(f.d. Visma eEkonomi)

Som Spiris utvalda partner för flexibel attest- och fakturahantering erbjuder Winvoice kraftfulla funktioner som automatiserar hela fakturaflödet.

Boka Demo

Så fungerar
Winvoice och Spiris

1. Tolkning

Faktura inkommer till Winvoice och tolkas.

2. Smart kontering

All information verifieras, huvudfälten fylls i och fakturan är redo att hanteras med automatiska konteringsförslag.

3. Attestera på autopilot

Fakturan skickas vidare enligt dina attestflöden, helt automatiskt och anpassat efter hur din organisation arbetar.

4. Slutbokföring

När allt är klart bokförs fakturan och är redo för betalning direkt i Spiris affärssystem.

Läs mer om Spiris
Spiris & Winvoice, en del av visma-familjen
Kundcase: JDG Revision AB Logotyp

Lyssna inte
bara på oss

Vi fastnade direkt för det användarvänliga gränssnittet i Winvoice och den smidiga tvåvägsintegrationen till Spiris. Winvoice har förenklat våra flöden, förbättrat registerhanteringen och automatiserat funktioner med hög träffsäkerhet, något som verkligen underlättat för oss på JDG! Lägg därtill den fantastiska supporten vi fått från teamet på Winvoice så är vi mer än nöjda.

- Teamet på JDG Revision

Kundcase: JDG Revision AB Logotyp

Därför väljer Spiris-kunder
Winvoice för fakturahantering

Att hantera leverantörsfakturor i Winvoice är det smidigaste sättet att arbeta med Spiris. Ni får total kontroll, automatiserade flöden och en fakturahantering som sparar tid redan från dag ett.

Tvåvägssynk av alla register

När du arbetar i Winvoice och Spiris hålls allt uppdaterat automatiskt. Projekt, kostnadsställen, leverantörer, valutor, kontoplan och övriga dimensioner synkas i båda systemen i realtid. Lägger du till ett projekt i Spiris eller ändrar en leverantör i Winvoice, speglas det direkt och sömlöst.

Få med hela faktura historiken från Dag 1

När du kopplar på ett nytt bolag i Winvoice kan du importera all befintlig fakturahistorik från Spiris, oavsett om det gäller 1, 50 eller 100 bolag. All data blir omedelbart sökbar och tillgänglig i Winvoice och du får full kontroll från dag ett.

Kom igång enkelt med ditt Spiris-konto

I Winvoice loggar du in med e-post eller med din vanliga Spiris-inloggning. På så sätt fungerar Winvoice som en naturlig del av ditt befintliga flöde i Spiris, du hoppar smidigt mellan systemen utan att skapa nya konton eller hantera fler lösenord.

Multibolagsvy

Hantera attest och fakturakontroll för alla bolag – från en och samma vy. Du kan lägga till nya kunder utan extra kostnad och administrera behörigheter över bolagsgränserna.

Flexibelt attestflöde

Styr fakturorna rätt från början med skräddarsydda regler som följer dina processer. Du slipper manuell hantering, får snabbare flöden och behåller full kontroll, oavsett komplexitet.

Hitta allt med fritextsök

Winvoice låter dig hitta vilken faktura som helst - på sekunder.
Sök på text i dokumentet, konteringsrader eller en specifik dimension.
All data är sökbar, oavsett hur länge fakturan har legat arkiverad.

Spara ovärderlig tid

Winvoice är byggt med användarupplevelsen i fokus.
Attesteringen sker snabbt och intuitivt, via dator eller mobilapp.
Från tolkad faktura till godkänd betalning på några klick. En smidig process som frigör tid till viktigare saker.

Börja smått.
Väx stort.

Se hur enkelt det är att skräddarsy Winvoice för din verksamhet.
På 30 minuter visar vi hur du kan spara värdefull tid redan idag.

Boka Demo

Upptäck Winvoice
integration med Spiris

Winvoice omfattar ett par helt unika möjligheter och funktioner vi både är stolta över och ensamma om på marknaden. Är du nyfiken på hur Winvoice kan fungera tillsammans med din verksamhet och ditt befintliga flöde i Spiris?
Boka en kostnadsfri demo här så får du veta mer!

Har du frågor?
Kontakta Mats Lockner direkt på
+46 708 49 96 11