Den snabbaste vägen från digital fakturamottagning till betalning – tolkning, kontering och attest, helt automatiserat - med 100% kontroll.
Inexchange erbjuder marknadens bästa lösning för att digitalisera leverantörsfakturor. Tillsammans med Winvoice skapas ett helt automatiserat flöde för hantering av inkommande leverantörsfakturor
Faktura inkommer som e-faktura alternativt tolkas via Inexchange och inkommer till Winvoice
All information verifieras, huvudfälten fylls i och fakturan är redo att hanteras med automatiska konteringsförslag.
Fakturan skickas vidare enligt dina attestflöden, helt automatiskt och anpassat efter hur din organisation arbetar.
När allt är klart bokförs fakturan och är redo för betalning direkt i ditt affärssystem.
Vi fastnade direkt för det användarvänliga gränssnittet i Winvoice och den smidiga tvåvägsintegrationen till Spiris. Winvoice har förenklat våra flöden, förbättrat registerhanteringen och automatiserat funktioner med hög träffsäkerhet, något som verkligen underlättat för oss på JDG! Lägg därtill den fantastiska supporten vi fått från teamet på Winvoice så är vi mer än nöjda.
- Teamet på JDG Revision
Att hantera inkommande fakturor via Inexchange i Winvoice är det mest effektiva sättet att automatisera ert fakturaflöde. Med e-faktura och marknadens bästa tolkning digitaliseras fakturan via Inexchange och skickas direkt in i Winvoice, där den konteras med automatiska förslag och följer ert skräddarsydda attestflöde.
Hantera attest och fakturakontroll för alla bolag – från en och samma vy. Du kan lägga till nya kunder utan extra kostnad och administrera behörigheter över bolagsgränserna.
Styr fakturorna rätt från början med skräddarsydda regler som följer dina processer. Du slipper manuell hantering, får snabbare flöden och behåller full kontroll, oavsett komplexitet.
Winvoice låter dig hitta vilken faktura som helst - på sekunder. Sök på text i dokumentet, konteringsrader eller en specifik dimension. All data är sökbar, oavsett hur länge fakturan har legat arkiverad.
Winvoice är byggt med användarupplevelsen i fokus.
Attesteringen sker snabbt och intuitivt, via dator eller mobilapp. Från tolkad faktura till godkänd betalning på några klick. En smidig process som frigör tid till viktigare saker.
Se hur enkelt det är att skräddarsy Winvoice för din verksamhet,
vi visar dig på 30 minuter hur du kan spara värdefull tid direkt.
Winvoice omfattar ett par helt unika möjligheter och funktioner vi både är stolta över och ensamma om på marknaden. Är du nyfiken på hur Winvoice kan fungera tillsammans med din verksamhet?
Boka en kostnadsfri demo här så får du veta mer!
Har du frågor?
Kontakta Mats Lockner direkt på
+46 708 49 96 11